Базові навички медіаторів |
03 квітня 2018 року на базі Вінницького коледжу економіки та підприємства ТНЕУ відбулася четверта заключна сесія «Базові навички медіаторів служби порозуміння в навчальному закладі» для практичних психологів коледжів Вінницької області. Психологи закріпили отримані знання на практиці: опрацювали вміння та навички медіатора в ситуативних рольових іграх, заснованих на життєвих історіях, із якими стикаються у професійній діяльності. Програма впроваджуватиметься для зменшення рівня конфліктності в навчальних І-ІІ рівня акредитації, яка передбачає створення Служб порозуміння та впровадження успішного досвіду в освітньому просторі. Програма сприяє поліпшенню психологічної атмосфери, стилю поведінки конфліктуючих сторін та педагогічних підходів до вирішення конфліктів в масштабах цілого колективу. Сесія завершилася підсумковим виступом директора ВКЕП ТНЕУ Добіжа Н.В. та директором НМЦ ПС СО Вінницької області Каменщук Т.Д. «Базові навички медіаторів служби порозуміння в навчальному закладі: перспективи розвитку», а також врученням сертифікатів, що дають можливість вдосконалювати навички та сприяти створенню Служб порозуміння у своїх закладах. Практичні психологи отримали посібники «Служба розв’язання конфліктів: досвід впровадження». Заняття проводила практичний психолог закладу, фасилітатор програми «Базові навички медіаторів служби порозуміння в навчальному закладі» Наталія Горлач. |
З Днем Конституції України! |
Суверенна, незалежна, демократична, соціальна, правова. |
Детальніше >> |
Підтримаймо петицію про присвоєння звання Героя України |
Підтримаймо петицію про присвоєння звання Героя України |
Детальніше >> |
Демоверсії НМТ вже у доступі: |
Демоверсії НМТ вже у доступі: |
Детальніше >> |
За чисте довкілля |
Студенти та викладачі ВННІЕ та ВСП ВФКЕП ЗУНУ |
Детальніше >> |
Старт проєкту «Студії публічної дипломатії 5.0» ННІМВ ім. Б. Д. Гаврилишина |
Старт проєкту «Студії публічної дипломатії 5.0» |
Детальніше >> |
День Соборності України-2023 |
до Дня Соборності України-2023 |
Детальніше >> |